Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлітюк, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorЛунько, Аліна Денисівна-
dc.contributor.authorСкляренко, Валерій Олександрович-
dc.contributor.authorЛаврусенко, Сергій Петрович-
dc.date.accessioned2025-11-17T09:27:13Z-
dc.date.available2025-11-17T09:27:13Z-
dc.date.issued2025-08-
dc.identifier.citationАдаптація міфологічних образів українського фольклору в композиції творів мистецтва та дизайну в контексті історичного розвитку / О. О. Слітюк , А. Д. Лунько, В. О. Скляренко, С. П. Лаврусенко // Теорія та практика дизайну. - 2025. - Вип. 2(36). - C. 398–405.uk
dc.identifier.issn2415-8151 (Print)uk
dc.identifier.issn2786-8664 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31872-
dc.description.abstractАнотація. Мета. Дослідження еволюційного розвитку використання образів української міфології у творах мистецтва та дизайну з метою виявлення адаптивності фольклорних мотивів до вимог сучасного графічного середовища як засобу візуально-естетичної комунікації. Методологія. У роботі використано комплексний підхід, який включає аналіз наукової літератури, конкретних мистецьких творів і дизайнерських проєктів, що відображають адаптацію міфологічних образів у сучасному культурному просторі України. Результати. Розглянуто та проаналізовано історичні аспекти використання міфологічних мотивів у візуальному мистецтві, що дало можливість установити еволюційний характер візуального представлення фольклорних персонажів – від декоративної ілюстрації в народному мистецтві та радянському графічному дизайні до глибоко осмислених образів у національному брендингу та комунікативному дизайні. З’ясовано, що архетипи, втілені у графічних образах, адаптуються під актуальні соціальні контексти, зберігаючи при цьому свою етнокультурну значущість. Досліджено використання міфологічних мотивів у рекламній анімації, що дозволило виявити їх роль як потужного наративного та емоційного інструменту брендингу. Наукова новизна. Проаналізовано психологічні аспекти сприйняття традиційних персонажів у цифровому маркетингу, що дозволило зробити висновок про їх здатність формувати глибинні емоційні реакції. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані дизайнерами, розробниками і фахівцями з цифрового контенту для створення візуально привабливих та культурно значущих проєктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемоційний впливuk
dc.subjectархетипuk
dc.subjectукраїнський фольклорuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectстилістикаuk
dc.subjectміфологічні образиuk
dc.titleАдаптація міфологічних образів українського фольклору в композиції творів мистецтва та дизайну в контексті історичного розвиткуuk
dc.title.alternativeAdaptation of mythological images of Ukrainian folklore in the composition of art and design works in the context of historical developmentuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSlityuk, Olena-
local.contributor.altauthorLunko, Alina-
local.contributor.altauthorSklyarenko, Valerij-
local.contributor.altauthorLavrusenko, Serhii-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТеорія та практика дизайнуuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/2415-8151.2025.36.39uk
local.identifier.urihttps://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/20416uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PDF (9).pdf243,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.