Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Ірина-
dc.contributor.authorНефедова, Тетяна-
dc.contributor.authorТарасенко, Олексій-
dc.contributor.authorГрищенко, Сергій-
dc.date.accessioned2025-11-17T13:48:15Z-
dc.date.available2025-11-17T13:48:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМетодологічні положення та інструментарій формування стратегії управління вартістю підприємства / І. О. Тарасенко, Т. М. Нефедова, О. С. Тарасенко, С. І. Грищенко // Актуальні проблеми сталого розвитку. - 2025. - № 4, т. 2. - С. 101-110.uk
dc.identifier.issn3041-1807uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31892-
dc.description.abstractУ статті представлено методологічні положення та інструментарій формування стратегії управління вартістю в поточних умовах функціонування підприємств України. Розроблено структурно-логічну модель, яка інтегрує аналітично-діагностичну, планову та контрольно-моніторингову підсистеми формування і реалізації стратегії управління вартістю. Систематизовано ключові інструменти оцінювання вартості. Встановлено, що інструменти оцінки вартості відрізняються як за аналітичним потенціалом, так і за можливістю використання в умовах поточної економічної ситуації в Україні. Зроблено висновок про доцільність інтеграції моделей на основі грошових потоків (DCF, EVA) з ринковими індикаторами, що дозволить комплексно оцінити внутрішню результативність управління у взаємозв’язку з зовнішньою інвестиційною привабливістю підприємства.Охарактеризовано адаптивні інструменти стратегічного планування. Розкрито інструментарій фінансового та стратегічного контролінгу, доповнений методами оцінювання організаційної адаптивності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectвартісно-орієнтоване управлінняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectдрайвери вартостіuk
dc.subjectключові показники ефективностіuk
dc.subjectконтролінгuk
dc.titleМетодологічні положення та інструментарій формування стратегії управління вартістю підприємстваuk
dc.title.alternativeMethodological foundations and toolkit for developing a value-based management strategy for the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTarasenko, Irina-
local.contributor.altauthorNefedova, Tetiana-
local.contributor.altauthorTarasenko, Oleksiy-
local.contributor.altauthorGryshchenko, Sergii-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми сталого розвиткуuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та бізнес-консалтингуuk
local.identifier.doi10.60022/2(4)-12Suk
local.identifier.urihttps://journals.csr.com.ua/index.php/sustainability/article/view/120/129uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АПСР+Том+2,+№+4,+2025+-+12+ст.pdfТарасенко І.О., Нефедова Т.М., Тарасенко О.С., Грищенко С.І. Методологічні положення та інструментарій формування стратегії управління вартістю підприємства. Актуальні проблеми сталого розвитку. 2025. № 4. Т. 2. С. 101-110.440,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.