Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласюк, Т. М.-
dc.date.accessioned2016-12-05T16:17:49Z-
dc.date.available2016-12-05T16:17:49Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationВласюк Т. М. Стан і тенденції трансформації вищої освіти України [Електронний ресурс] / Т. М. Власюк // Ефективна економіка. — 2016. — № 10. — Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.uauk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3199-
dc.description.abstractВизначені та досліджені тренди розвитку вищої освіти України за період 2006 - 2015 роки. Оцінено динаміку видатків зведеного бюджету, в тому числі видатки на освіту, частка яких за роками має тенденцію до скорочення. Виявлено, що кількість навчальних закладів за роками скоротилася з 920 у 2006 році до 659 у 2015 році. Починаючи з 2008 року, у зв’язку з різким скороченням числа осіб відповідного віку, кількість студентів, що здобувають вищу освіту, почала зменшуватись. У 2008 році лаг між коефіцієнтами прийому студентів та випуском фахівців складав 3,03 %, у 2015 році він вже складав 7,75 %. При оцінці кадрового потенціалу ВНЗ виявлено, що за роками відбувається скорочення кількості педагогічних працівників у ВНЗ І - ІІ рівня акредитації, та кількості науково-педагогічних працівників у ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації. Також за роками зменшується частка кандидатів і докторів наук, а також професорів і доцентів у загальній кількості науково-педагогічних працівників. Аналіз матеріально-технічного забезпечення вищої освіти показав, що коефіцієнт приросту основних засобів за роками зростає, що пояснюється випереджуючими темпами зростання оновлення основних засобів над темпами вибуття.uk
dc.description.abstractThe article identifies and researches trends of higher education development in Ukraine in the period 2006­2015. There have been estimated the expenditur es of the consolidated budget, including spending on education, the share of which tends to decrease over the years. It has been revealed that the number of educational institutions over the years has decreased from 920 in 2006 to 659 in 2015. Since 2008, due to a sharp decline in the number of people of appropriate age, the number of students who receive higher education began to decrease. In 2008, the difference between the rate of students' admission and release was 3.03%, but in 2015 it was at the level of 7,75%. In the evaluation of university human resources, it has been revealed, that over the years there has been a reduction in the number of teaching staff at universities of I­II accreditatio n level and number of scientific­teaching staff in universities of III­IV level of accreditation. Also over the years there has been reduced the share of both candidates and doctors of science, professors and associate professors among the total number of scientific and pedagogical workers. The analysis of higher institution material support showed that the growth rate of fixed assets over the years increases, which is due to the outpacing growth rates of renovation of fixed assets over the pace of disposals.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectконтингент студентівuk
dc.subjectкадровий потенціалuk
dc.subjectматеріально-технічна базаuk
dc.subjecthigher institutionuk
dc.subjecthuman resourcesuk
dc.subjectstudent bodyuk
dc.subjectmaterial supportuk
dc.titleСтан і тенденції трансформації вищої освіти Україниuk
dc.title.alternativeStatus and trends of higher education transformation in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVlasiuk, Tatiana-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5187uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ.pdf304,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.