Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32081
Назва: Звукозапис в естрадному мистецтві: відмінність "римейку" від музичної версії "ремікс"
Автори: Кочержук, Денис Васильович
Ключові слова: римейк
ремікс
звукозапис
естрадний спів
артист
вокаліст
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кочержук Д. В. Звукозапис в естрадному мистецтві: відмінність "римейку" від музичної версії "ремікс". / Д. В. Кочержук // Аспекти історичного музикознавства. - 2018. - Вип. 14. - С. 229-244.
Source: Аспекти історичного музикознавства
Короткий огляд (реферат): Сучасне аудіо-мистецтво у пошуках нового звукового дизайну, артисти, що працюють в сфері музичного шоу‑бізнесу, намагаючись привернути увагу до вже відомого музичного твору, нерідко звертаються до форм «римейку» або «реміксу». Та у розумінні даних термінів як артистами‑вокалістами, продюсерами, так і професійною звукооператорською командою існують певні розбіжності. Тому актуальним стає уточнення понять «римейк» та «ремікс» і позначення ключових відмінностей між цими музичними явищами, що й є метою даного дослідження. У статті зроблено аналіз основних наукових робіт фахівців з аудіовізуального та музичного мистецтв, філософсько-соціологічної галузі, котрі розглядали це питання в структурі музикування, та на його основі розглянуто сутність понять «римейк» та «ремікс».
DOI: 10.34064/khnum2-1415
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32081
Faculty: Факультет культури і креативних індустрій
Department: Кафедра сценічного мистецтва і культури
ISSN: 2519-4143
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.