Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32133Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Yezhova, Olga | - |
| dc.contributor.author | Gao, Honghe | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-25T09:59:19Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-25T09:59:19Z | - |
| dc.date.issued | 2025-03-07 | - |
| dc.identifier.citation | Gao H. Design and Application of VR Technology in Shadow Puppetry Art / H. Gao, O. Yezhova // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference (Klaipėda University, Lithuania, 7 March, 2025). - P. 32-35 | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32133 | - |
| dc.description.abstract | This study investigates the design and application of Virtual Reality (VR) technology in shadow puppetry, with the objective of exploring how VR can enhance the expressiveness and dissemination of shadow puppetry art. Through literature review and case analysis, the research reveals the potential of VR technology in aspects such as scene construction and interactive experience design in shadow puppetry. The findings suggest that integrating VR technology with shadow puppetry offers new opportunities for the preservation and development of this art form, particularly in engaging younger audiences and promoting the cultural dissemination of shadow puppetry | uk |
| dc.description.abstract | Це дослідження досліджує розробку та застосування технології віртуальної реальності (VR) у тіньовому ляльковому театрі з метою вивчення того, як VR може покращити виразність та поширення мистецтва тіньового лялькового театру. За допомогою огляду літератури та аналізу конкретних випадків дослідження розкриває потенціал технології VR у таких аспектах, як побудова сцени та інтерактивний дизайн досвіду в тіньовому ляльковому театрі. Результати дослідження свідчать про те, що інтеграція технології VR з тіньовим ляльковим театром відкриває нові можливості для збереження та розвитку цієї форми мистецтва, особливо для залучення молодшої аудиторії та сприяння культурному поширенню тіньового лялькового театру. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Klaipėda University | uk |
| dc.subject | технології віртуальної реальності | uk |
| dc.subject | Тіньовий ляльковий театр | uk |
| dc.subject | Дизайн-застосунок | uk |
| dc.subject | Культурна спадщина | uk |
| dc.subject | VR technology | uk |
| dc.subject | Cultural inheritance | uk |
| dc.subject | Shadow puppetry | uk |
| dc.subject | Design application | uk |
| dc.title | Design and Application of VR Technology in Shadow Puppetry Art | uk |
| dc.title.alternative | Дизайн та застосування технологій віртуальної реальності у мистецтві тіньового лялькового театру | uk |
| dc.type | Thesis | uk |
| local.contributor.altauthor | Гао, Хунхе | - |
| local.contributor.altauthor | Єжова, Ольга Володимирівна | - |
| local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
| local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
| local.subject.department | Кафедра графічного дизайну | uk |
| local.conference.location | Klaipėda, Lithuania | uk |
| local.conference.date | 2025-03-07 | - |
| local.conference.name | Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives | uk |
| local.subject.method | 1 | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Gao Honghe_Yezhova_Klaipeda2025-32-35.pdf | 494,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.