Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєксєєв, О. М.uk
dc.contributor.authorКоновалова, Н. А.uk
dc.contributor.authorЛозова, К. А.uk
dc.contributor.authorТрофименко, П. Є.uk
dc.date.accessioned2016-01-13T09:25:12Z-
dc.date.available2016-01-13T09:25:12Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЗначущість і складність тестових завдань під час оцінювання діяльності викладачів ВНЗ / О. М. Алєксєєв, Н. А. Коновалова, К. А. Лозова, П. Є. Трофименко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (84) : Серія "Технічні науки". - C. 240-246.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/321-
dc.description.abstractРозроблено спосіб кількісного визначення комплексного показника значущості та складності тестового завдання. Аналіз існуючих підходів до побудови рейтингових систем, освітніх стандартів та навчальних програм для узагальнення теоретичних питань сутності, структури, функцій, особливостей застосування тестового контролю успішності навчання студентів під час оцінювання професійної діяльності викладачів ВНЗ. Підтверджено можливість оцінювання педагогічної діяльності викладача за результатами контролю успішності навчання студентів. Розроблено спосіб безексперного розрахунку вагомості тестового завдання, що дозволяє підвищити достовірність результатів тестового контролю успішності навчання. Запропоновано призначаючи вагомість завдання, враховувати його складність і значущість. Використання розробленого способу розширює можливості тестування як інструменту оцінювання діяльності викладачів.uk
dc.languageuk
dc.subjecttest controlen
dc.subjecttest tasks complexityen
dc.subjectimportance of test tasksen
dc.subjecttest tasks weighten
dc.subjectquality of teachers activityen
dc.subjectratingen
dc.subjectтестовый контрольru
dc.subjectсложность тестовых заданийru
dc.subjectзначимость тестовых заданийru
dc.subjectвес тестовых заданийru
dc.subjectкачество деятельности преподавателейru
dc.subjectрейтингru
dc.subjectтестовий контрольuk
dc.subjectскладність тестових завданьuk
dc.subjectзначущість тестових завданьuk
dc.subjectвагомість тестових завданьuk
dc.subjectякість діяльності викладачівuk
dc.subjectрейтингuk
dc.titleЗначущість і складність тестових завдань під час оцінювання діяльності викладачів ВНЗuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorAlekseyev, A. N.en
local.contributor.altauthorKonovalova, N. A.en
local.contributor.altauthorLozova, C. A.en
local.contributor.altauthorTrofimenko, P. E.en
local.contributor.altauthorАлексеев, А. Н.ru
local.contributor.altauthorКоновалова, Н. А.ru
local.contributor.altauthorЛозовая, Е. А.ru
local.contributor.altauthorТрофименко, П. Е.ru
local.subject.sectionМетрологія, стандартизація, сертифікація, методи контролю та визначення складу речовинuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (84)uk
local.source.seriesСерія "Технічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V84_P240-246.pdf293,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.