Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHryshchenko, Ivan-
dc.contributor.authorVlasyuk, T.-
dc.contributor.authorMakatyora, Dmitro-
dc.date.accessioned2016-12-09T08:21:23Z-
dc.date.available2016-12-09T08:21:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationHryshchenko І. М. Methodological approaches to assessing image appeal of institute of higher education [Теxt] / І. М. Hryshchenko, Т. М. Vlasyuk, D. А. Makatyora // Actual Problems of Economics = Актуальні проблеми економіки. — 2014. — № 3 (153). — Р. 155-159.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3292-
dc.description.abstractThe article develops the methodical approaches to assessing the attractiveness of higher educational institutions delivering training of specialists according to particular majors. Grouping for the categories of higher educational institutions are suggested according to majors and qualification levels.uk
dc.description.abstractУ статті розроблено методичні підходи до оцінювання привабливості вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку фахівців за певними напрямами підготовки (спеціальностями), запропоновано визначення категорій ВНЗ за напрямами підготовки (спеціальностями) і освітньо-кваліфікаційними рівнями.uk
dc.description.abstractВ статье разработаны методические подходы к оценке привлекательности высших учебных заведений, которые ведут подготовку специалистов по определенным направлениям подготовки (специальностям). Предложено определение категорий ВУЗов по направлениям подготовки (специальностям) и образовательно-квалификационным уровням.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecthigher educational institutionuk
dc.subjectbacheloruk
dc.subjectspecialistuk
dc.subjectmasteruk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectpropositionuk
dc.subjectattractivenessuk
dc.subjectimage attractivenessuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectспеціалістuk
dc.subjectмагістрuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectпривабливістьuk
dc.subjectіміджева привабливістьuk
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk
dc.subjectимиджевая привлекательностьuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectспециалистuk
dc.subjectспросuk
dc.subjectмагистрuk
dc.subjectпредложениеuk
dc.subjectпривлекательностьuk
dc.titleMethodical approaches to attractiveness assessment of a higher educational institutionuk
dc.title.alternativeМетодичні підходи до оцінювання привабливості вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeМетодические подходы к оценке привлекательности высшего учебного заведенияuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВласюк, Тетяна Миколаївна-
local.contributor.altauthorГрищенко, Іван Михайлович-
local.contributor.altauthorМакатьора, Дмитро Анатолійович-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.sourceActual Problems of Economicsuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ape_2014_3_21.pdf95,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.