Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорук, П. М.uk
dc.date.accessioned2016-12-09T11:13:33Z-
dc.date.available2016-12-09T11:13:33Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationГригорук П. М. Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 5 (67). - C. 157-162.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3311-
dc.description.abstractThe paper deals with the analysis of theoretical and applied research in modeling decision-making processes using multiple non-dominated alternatives . The description of the approach to constructing fuzzy preference relation on the set of alternatives in the presence of several metric criteria is presented.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрен анализ результатов теоретических и прикладных исследований в области моделирования процессов принятия решений с использованием множества недоминированных альтернатив. Представлено описание подхода к построению нечеткого отношения предпочтения на множестве альтернатив при наличии нескольких метрических критериев.ru
dc.description.abstractВ статті розглянуто аналіз результатів теоретичних і прикладних досліджень в галузі моделювання процесів ухвалення рішень з використанням множини недомінованих альтернатив. Наведено опис підходу до побудови нечіткого відношення переваги на множині альтернатив за наявності декількох метричних критеріїв.uk
dc.languageuk
dc.subjectdecision-makingen
dc.subjectthe formalization of fuzzy conceptsen
dc.subjectfuzzy set theoryen
dc.subjectthe Pareto seten
dc.subjectthe set of alternatives non-dominateden
dc.subjectfuzzy preference relationen
dc.subjectmetric criteriaen
dc.subjectпроцесс принятия решенийru
dc.subjectформализация нечетких понятийru
dc.subjectтеория нечетких множествru
dc.subjectмножество Паретоru
dc.subjectмножество недоминированных альтернативru
dc.subjectнечеткое отношение предпочтенияru
dc.subjectметрические критерииru
dc.subjectпроцес прийняття рішеньuk
dc.subjectформалізація нечітких понятьuk
dc.subjectтеорія нечітких множинuk
dc.subjectмножина Паретоuk
dc.subjectмножина недомінованих альтернативuk
dc.subjectнечітке відношення перевагиuk
dc.subjectметричні критеріїuk
dc.titleПрийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях перевагиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGrygoruk, Р.en
local.contributor.altauthorГригорук, П. М.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (67)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V67_P157-162.pdf284,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.