Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламацька, О. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-12-09T11:15:13Z-
dc.date.available2016-12-09T11:15:13Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСаламацька О. Ю. Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України [Текст] / О. Ю. Саламацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 5 (67). - C. 238-243.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3328-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості маркетингу в будівельній галузі. Виділено специфічні риси маркетингу будівельної галузі. Запропоновано використання маркетингової концепції в державному управлінні галуззю згідно до трьох рівнів – виробництво матеріалів, будівельні послуги, ремонт та обслуговування. Уточнено зміст внутрішнього та зовнішнього державного маркетингу будівельної галузі.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности маркетинга в строительной отрасли. Выделены специфические черты маркетинга отрасли. Предложено использование маркетинговой концепции в государственном управлении отраслью согласно трем уровням – производство материалов, строительные услуги, ремонт и обслуживание. Уточнено содержание внутреннего и внешнего государственного маркетинга строительной отрасли.ru
dc.description.abstractThe paper describes the features of marketing in the construction industry. Highlighted specific features marketing industry. Proposed the use of the marketing concept in the government sector according to the three levels - production of materials, construction services, repair and maintenance. Clarification of the internal and external public marketing of the construction industry.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectbuilding industryen
dc.subjectgovernmenten
dc.subjectmacroenvironmenten
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectстроительная отрасльru
dc.subjectгосударственное управлениеru
dc.subjectмакросредаru
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбудівельна галузьuk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.titleОсобливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSalamatska, О.en
local.contributor.altauthorСаламацкая, О. Ю.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (67)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V67_P238-243.pdf291,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.