Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванченко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2016-12-27T08:21:16Z-
dc.date.available2016-12-27T08:21:16Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationІванченко Н. О. Методологія побудови системи моніторингу стану економічної безпеки підприємства [Текст] / Н. О. Іванченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 4 (66). - C. 196-200.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3487-
dc.description.abstractThe article deals with Bayesian intelligent measure of economic security. Solved methodology Bayesian predictive measure of economic security, in which a DSS informed decisions using Bayesian approach and measurement.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены байесовские интеллектуальные измерения состояния экономической безопасности предприятия. Раскрыта методология байесовского интеллектуального измерения состояния экономической безопасности предприятия, при котором получение обоснованных решений СППР используется байесовский и измерительный поход.ru
dc.description.abstractУ статті розглянуто байесовські інтелектуальні вимірювання стану економічної безпеки підприємства. Розкрито методологію байесовского інтелектуального вимірювання стану економічної безпеки підприємства, при якому отримання обгрунтованих рішень СППР використовується байесовський та вимірювальний підхід.uk
dc.languageuk
dc.subjectpredictive measurementen
dc.subjecteconomic securityen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectинтеллектуальное измерениеru
dc.subjectэкономическая безопасностьru
dc.subjectмоніторингru
dc.subjectінтелектуальне вимірюванняuk
dc.subjectекономічна безпекаuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.titleМетодологія побудови системи моніторингу стану економічної безпеки підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorИванченко, Н. А.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (66)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V66_P196-200.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.