Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодовник, Л. М.uk
dc.contributor.authorЦихмистро, В. В.uk
dc.contributor.authorЧерненко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:01:24Z-
dc.date.available2017-01-04T09:01:24Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСолодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 6 (62). - C. 253-259.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3662-
dc.description.abstractБеззбитковість є однією з найголовніших цілей, якої підприємства намагаються досягнути в своїй роботі.uk
dc.languageuk
dc.titleПланування асортименту продукції, що підлягає реалізаціїuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 6 (62)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V62_P253-259.pdf281,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.