Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловчанська, Є. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:08:40Z-
dc.date.available2017-01-04T09:08:40Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationГоловчанська Є. О. Порівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до моди [Текст] / Є. О. Головчанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 5 (61). - C. 79-85.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано відомі класифікації споживачів одягу за ставленням до моди, порівняно дані про частки різних груп у суспільстві, та можливості їх використання при проектуванні нових моделей одягу.uk
dc.languageuk
dc.titleПорівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до модиuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionМатеріалознавство, легка та текстильна промисловістьuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (61)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V61_P079-085.pdf225,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.