Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Н. С.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:11:23Z-
dc.date.available2017-01-04T09:11:23Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationБєляєва Н. С. Зниження витрат як елемент стратегії розвитку підприємства [Текст] / Н. С. Бєляєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 5 (61). - C. 150-156.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3692-
dc.description.abstractРозроблено модель диференціації цін на продукцію підприємства АТ «Чинбар» на основіпобудови економіко-математичної моделі розрахунку собівартості по змінних витратах у межах сфокусованої стратегії низьких цін як стратегії розвитку підприємства.uk
dc.languageuk
dc.titleЗниження витрат як елемент стратегії розвитку підприємстваuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (61)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V61_P150-156.pdf383,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.