Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодовник, Л. М.uk
dc.contributor.authorЦихмистро, В. В.uk
dc.contributor.authorЧерненко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.available2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСолодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 119-125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractУ статті наведено методичні положення, які дають можливість планувати асортимент та обсяги продукції, яка підлягає реалізації та забезпечує беззбиткову роботу підприємства.uk
dc.languageuk
dc.titleПланування асортименту продукції, що підлягає реалізаціїuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (60)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V60_P119-125.pdf285,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.