Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуговий, В. І.uk
dc.contributor.authorТаланова, Ж. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:27:28Z-
dc.date.available2017-01-04T10:27:28Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЛуговий В. І. Співвідношення студентів і викладачів у провідних університетах світу та України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 13-21.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3766-
dc.description.abstractПроаналізовано загальну чисельність студентів та їх співвідношення з викладацьким складом у закладах вищої освіти в країнах, що представлені в рейтингу «Шанхайський», а також в Україні. Виявлено різні національні особливості взаємозв’язку рейтингових досягнень, кількості студентів та співвідношення студентів і викладачів у закладі. Зокрема, у США домінує університетська стратегія малих академічних груп, у Німеччині – меншої кількості добірних професорів, у Франції застосовуються обидві стратегії. Окреслено орієнтовні контингенти студентів і співвідношень студенти/викладачі у групах високорейтингових закладів. У розвинутих країнах залежно від профілю закладів існує широкий діапазон величини університетів за кількістю студентів та за їх співвідношенням з викладачами. У країнах з меншим університетським потенціалом використовується стратегія істотного укрупнення закладів шляхом об’єднання. В Україні з огляду на передову світову практику заклади вищої освіти надто подрібнені, співвідношення студентів і викладачів у них занижене.uk
dc.description.abstractПроанализировано общую численность студентов и их соотношение с преподавательским составом в заведениях высшего образования в странах, представленных в рейтинге «Шанхайский», а также в Украине. Выявлены разные национальные особенности взаимосвязи рейтинговых достижений, количества студентов и соотношения студентов и преподавателей в заведении. В частности, в США доминирует университетская стратегия профессоров, во Франции применяются обе стратегии. Очерчены ориентировочные контингенты студентов и соотношений студенты/преподаватели в группах высокорейтинговых заведений. В развитых странах в зависимости от профиля заведений существует широкий диапазон величины университетов по количеству студентов и по их соотношению с преподавателями. В странах с меньшим университетским потенциалом используется стратегия значительного укрупнения заведений путём их объединения. В Украине в сравнении с передовой мировой практикой заведения высшего образования слишком раздроблены, соотношение студентов и преподавателей в них занижено.ru
dc.description.abstractThe total number of students and ratio of the number of students and teaching staff in the universities presented within Shanghai ranking as well as in Ukrainian higher education institutions are analyzed in the article. Different national characteristics of the relationship of the ranking achievements, the number of students and the ratio of the number of students and teachers in the institution are identified. In particular, in the USA the university strategy of small academic groups dominates, in Germany – the strategy of fewer number of excellent professors, in France both strategies are used. The approximate students’ numerosity and the students/teachers ratio within groups of the high-ranking institutions are outlined. In developed countries there is a wide range of university size by the students’ number and ratio of the number of students and teachers depending on the institutions profile. In countries with smaller university potential, the strategy of significant consolidation of institutions by their merge is used. In Ukraine, average size of higher education institutions is too small, the ratio of students and teachers is artificially low compared with the global best practices.en
dc.languageuk
dc.subjectuniversitiesen
dc.subjectthe number of studentsen
dc.subjectthe ratio of students / teachersen
dc.subjectShanghai rankingen
dc.subjectuniversity strategies of the number of students and teaching staffen
dc.subjectUkraineen
dc.subjectуниверситетыru
dc.subjectчисленность студентовru
dc.subjectсоотношение студенты/преподавателиru
dc.subjectрейтинг «Шанхайский»ru
dc.subjectУкраинаru
dc.subjectуниверситетские стратегии количества студентов и преподавателейru
dc.subjectуніверситетиuk
dc.subjectчисельність студентівuk
dc.subjectрейтинг «Шанхайський»uk
dc.subjectспіввідношення студенти/викладачіuk
dc.subjectуніверситетські стратегії кількості студентів і викладачівuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleСпіввідношення студентів і викладачів у провідних університетах світу та Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLugovyy, V. I.en
local.contributor.altauthorTalanova, Zh. V.en
local.contributor.altauthorЛуговой, В. И.ru
local.contributor.altauthorТаланова, Ж. В.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P013-021.pdf230,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.