Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806
Назва: Імплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програм
Автори: Невмержицька, С. М.
Федоряк, Р. М.
Ключові слова: competence
educational program specialty
learning outcomes
компетентность
результаты обучения
образовательная программа специальности
компетентність
результати навчання
освітня програма спеціальності
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Невмержицька С. М. Імплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програм [Текст] / С. М. Невмержицька, Р. М. Федоряк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 393-400.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Мета статті - визначення методологічних засад та принципів формування освітніх програм вищими навчальними закладами відповідно до компетентнісного підходу. У статті сформульовано послідовність етапів розробки освітньої програми. В результаті проведеного дослідження було сформовано орієнтовний перелік компетентностей за спеціальністю «Менеджмент» який може бути використаний при формуванні освітніх програм. Сформовані у статті методичні засади можуть бути використані при створенні профілів освітніх програм.
Цель статьи - определение методологических основ и принципов формирования образовательных программ вузами в соответствии с компетентностного подхода. В статье сформулированы последовательность этапов разработки образовательной программы. В результате проведенного исследования был сформирован ориентировочный перечень компетенций по специальности «Менеджмент», который может быть использован при формировании образовательных программ. Сформированные в статье методические основы могут быть использованы при создании профилей образовательных программ.
Purpose of the article - the definition of methodological foundations and principles of educational programs, higher education institutions under the competence approach. The paper formulated sequence of development of educational programs. The study had formed a tentative list of competencies in "Management" that can be used in the formation of educational programs. Formed in Article methodological principles can be used to create profiles of educational programs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P393-400.pdf252,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.