Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.uk
dc.contributor.authorШаповал, А. Г.uk
dc.contributor.authorЯценко, Н. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-11T09:54:14Z-
dc.date.available2017-01-11T09:54:14Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди [Електронний ресурс] / Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, Н. В. Яценко // Технології та дизайн. - 2016. - № 3 (20). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_3_14.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3882-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_3_14
dc.description.abstractУ статті розглядається ряд наукових методів, які можна застосовувати під час творчої роботи, оскільки вони допомагають підвищити рівень генерування ідей, образного мислення та творчих пропозицій. На сьогоднішній день у світі існує безліч професій, які базуються на елементі креативного мислення (наприклад, галеристи, фрі-лансери, стилісти, дизайнери різнопрофільних галузей (дизайн житла, одягу, WEB) та ін.). На професійному рівні роботи є зайвим покладатись лише на такий чинник як натхнення, а тому слід урізноманітнювати творчий потенціал науковими методами творчості. Оскільки дані методи найчастіше застосовуються у сфері модної індустрії, було розглянуто ряд одних з найефективніших методів творчості на прикладі проектування колекції одягу.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается ряд научных методов, которые можно применять во время творческой работы, поскольку они помогают повысить уровень генерирования идей, образного мышления и творческих предложений. На сегодняшний день в мире существует множество профессий, основанных на элементе креативного мышления (например, галлеристы, фри-лансеры, стилисты, дизайнеры разно профильных отраслей (дизайн домов, одежды, WEB) и др.). На профессиональном уровне работы является лишним полагаться только на такой фактор как вдохновение, а потому следует разнообразить творческий потенциал научными методами творчества. Поскольку данные методы чаще всего применяются в сфере модной индустрии, был рассмотрен ряд одних из самых эффективных методов творчества на примере проектирования коллекции одежды.ru
dc.description.abstractThe article deals with a number of scientific methods that can be used during the creative work, as they help to increase the level of generating ideas, figurative thinking and creative suggestions. Today there are a lot of professions in the world, based on the creative thinking element (for example, gallerist, free-Lancer, stylist, designers of different sectors (design of houses, clothing, the WEB), and others.). At the professional level of the work is bad to rely on the factor of inspiration, so that`s why is good to diversify the creative potential by scientific methods of creativity. Because most of these methods are used in the fashion industry, was considered a number of some of the most effective methods of creative work by the example of clothing collection design.en
dc.languageuk
dc.subjectfashionen
dc.subjectfashion industryen
dc.subjectmethods of creativityen
dc.subjectclothingen
dc.subjectneologyen
dc.subjectassociationen
dc.subjectsocial surveyen
dc.subjectsuggestive questionsen
dc.subjectиндустрия медыru
dc.subjectметоды творчестваru
dc.subjectнеологияru
dc.subjectассоциацияru
dc.subjectсоциальный опросru
dc.subjectнаводные вопросыru
dc.subjectмодаuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectметоди творчостіuk
dc.subjectнеологіяuk
dc.subjectкостюмuk
dc.subjectасоціаціяuk
dc.subjectсоціальне опитуванняuk
dc.subjectнавідні запитанняuk
dc.titleНауково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії модиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChouprіna, N. V.en
local.contributor.altauthorShapoval, A. G.en
local.contributor.altauthorYatsenko, N. V.en
local.contributor.altauthorЧуприна, Н. В.ru
local.contributor.altauthorШаповал, А. Г.ru
local.contributor.altauthorЯценко, Н. В.ru
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (20)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2016_N3_14.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.