Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.uk
dc.contributor.authorКирилич, А. Я.uk
dc.date.accessioned2017-01-11T10:04:53Z-
dc.date.available2017-01-11T10:04:53Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКосенко Д. Ю. Перспективні підходи до організації інтер'єрного середовища позашкільних закладів України еколого-натуралістичного профілю [Електронний ресурс] / Д. Ю. Косенко, А. Я. Кирилич // Технології та дизайн. - 2016. - № 4 (21). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3901-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_16
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальність та доцільність реновації будівель позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму під інноваційні позашкільні заклади. Запропоновані принципи формування дизайну простору таких закладів. На основі літературно-системного аналізу наукових публікацій, узагальнення аналізу світового досвіду проектування автори виділяють перспективу організації інтер`єру позашкільних навчальних закладів еколого-природничого профілю з урахуванням сучасних проблем організації еко-простору.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается актуальность и целесообразность реновации зданий внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического направления в инновационные внешкольные учреждения. Предложены принципы формирования дизайна пространства таких заведений. На основе литературно-системного анализа научных публикаций, обобщение анализа мирового опыта проектирования авторы выделяют перспективу организации интерьера внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля с учетом современных проблем организации эко-пространства.ru
dc.description.abstractThe article discusses the relevance and feasibility of non-school educational institutions of ecological specialized to create innovative non-formal institutions. Space design principles for such institutions are proposed. Based on the literature-system analysis of scientific publications, a generalization of the analysis of the global experience design, the authors identify the future of the organization interior of non-school education institutions ecology and nature-based profile taking into account modern problems organization of eco-space.en
dc.languageuk
dc.subjectecological and naturalistic centeren
dc.subjectenvironmental ethicsen
dc.subjectlaboratoryen
dc.subjectfree space intuitive study of natureen
dc.subjectthe synthesis of natural and technologicalen
dc.subjectэколого-натуралистический центрru
dc.subjectэкологическая этикаru
dc.subjectлабораторияru
dc.subjectсвободное пространствоru
dc.subjectинтуитивное исследование природыru
dc.subjectсинтез природного и технологическогоru
dc.subjectеколого-натуралістичний центрuk
dc.subjectекологічна етикаuk
dc.subjectлабораторіяuk
dc.subjectвільний простірuk
dc.subjectінтуїтивне дослідження природиuk
dc.subjectсинтез природного з технологічнимuk
dc.titleПерспективні підходи до організації інтер'єрного середовища позашкільних закладів України еколого-натуралістичного профілюuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKosenko, D. Y.en
local.contributor.altauthorKyrylych, A. Y.en
local.contributor.altauthorКосенко, Д. Ю.ru
local.contributor.altauthorКирилич, А. Я.ru
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (21)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2016_N4_16.pdf960,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.