Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфтанділянц, В. Є.-
dc.date.accessioned2017-01-11T11:04:09Z-
dc.date.available2017-01-11T11:04:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАфтанділянц В. Є. Проблеми формування стратегії на підприємствах консалтингової галузі / В. Є. Афтанділянц // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип.: у 2 ч. – Ч. 1. – С. 450–455.uk
dc.identifier.issn1811-9824uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3916-
dc.language.isoukuk
dc.titleПроблеми формування стратегії на підприємствах консалтингової галузіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародна економічна політикаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170111_Aftandiljants_450-455.pdf376,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.