Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковой, Р. В.uk
dc.contributor.authorПроценко, В. М.uk
dc.contributor.authorЄвлах, О. Ю.uk
dc.date.accessioned2017-01-13T09:18:37Z-
dc.date.available2017-01-13T09:18:37Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЯнковой Р. В. Наукові підходи до формування стратегії промислових підприємств в умовах ринкових трансформацій [Текст] / Р. В. Янковой, В. М. Проценко, О. Ю. Євлах // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 1 (57). - C. 148-152.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3982-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні наукові підходи щодо формування стратегії на промислових підприємствах України. Систематизація наукових підходів дала можливість визначити чотири базові складові стратегії підприємства: розподіл видів діяльності в часовому просторі (управління часом); розподіл та перерозподіл стратегічних ресурсів; створення та використання кадрового потенціалу; використання зовнішнього оточення.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены современные научные подходы относительно формирования стратегии на промышленных предприятиях Украины. Систематизация научных подходов дала возможность определить четыре базовые составляющие стратегии предприятия: распределение видов деятельности в часовом пространстве (управление временами); распределение и перераспределение стратегических ресурсов; создание и использование кадрового потенциала; использование внешнего окружения.ru
dc.description.abstractIn this article were considered modern scientific approaches about forming strategy of the industrial enterprises of Ukraine. Systematization of scientific approaches enabled to define four basic components of enterprise strategy: distribution activities in the time space (time management); allocation and reallocation of strategic resources; creation and exploitation of human resources, usage of an external environment.en
dc.languageuk
dc.titleНаукові підходи до формування стратегії промислових підприємств в умовах ринкових трансформаційuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYankovoy, R. V.en
local.contributor.altauthorProtsenko, V. N.en
local.contributor.altauthorEvlah, A. Y.en
local.contributor.altauthorЯнковой, Р. В.ru
local.contributor.altauthorПроценко, В. Н.ru
local.contributor.altauthorЭвлах, А. Ю.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (57)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V57_P148-152.pdf220,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.