Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGudkova, N.-
dc.date.accessioned2017-01-17T10:18:27Z-
dc.date.available2017-01-17T10:18:27Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationGudkova N. The language of colour as a stimulus for unconscious hedonistic associations in modern beauty product advertising / N. Gudkova // Applied Linguistics. – 2016. – Issue 6 (2), (December), Volume 37. – P. 1282-1290.uk
dc.identifier.issn0142-6001uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4003-
dc.description.abstractThe present paper studies the phenomenon of colour vocabulary as a verbal component of advertisements. Semantic analysis of advertising texts from English-language magazines specialized in the advertising of cosmetic and perfume products seeks to give insight into the emotionally-charged names for colours, which stimulate subconscious associations and specific emotions based on the symbolism of colours. Available empirical data in the advertising discourse clearly suggest that there are hedonistic metaphorical models actualized in the advertising messages. Special attention is paid to the colours relevant to each metaphorical model.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду феномена колірної лексики як вербального компонента рекламних оголошень. Семантичний аналіз рекламних текстів англомовних журналів дає можливість проаналізувати емоційно насичені позначення кольорів, які стимулюють появу підсвідомих асоціацій та певних емоцій, що базуються на символізмі кольорів. Аналіз сучасних текстів у рекламному дискурсі виявляє наявність гедоністичних метафоричних моделей у рекламних повідомленнях. Особливу увагу приділено релевантності кольору кожній метафоричній моделі.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению феномена колоративов как вербального компонента рекламных объявлений. Семантический анализ рекламных текстов англоязычных журналов проливает свет на эмоционально насыщенные наименования цветов, которые стимулируют появление неосознанных ассоциаций и определенных эмоций, базирующихся на символизме цветов. Анализ современных текстов в рекламном дискурсе обнаруживает наличие гедонистических метафорических моделей в рекламных объявлениях. Особое внимание уделено релевантности цвета каждой метафорической модели.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectlanguage of colouruk
dc.subjectadvertising discourseuk
dc.subjectbeauty productsuk
dc.subjectsymbolic potential of colouruk
dc.subjectunconscious hedonistic associationsuk
dc.subjectmetaphorical modelsuk
dc.subjectмова кольоруuk
dc.subjectрекламний дискурсuk
dc.subjectкосметичні товариuk
dc.subjectсимволічний потенціал кольоруuk
dc.subjectнеусвідомлені гедоністичні асоціаціїuk
dc.subjectметафоричні моделіuk
dc.subjectязык цветаuk
dc.subjectрекламный дискурсuk
dc.subjectкосметические товарыuk
dc.subjectсимволический потенциал цветаuk
dc.subjectнеосознанные гедонистические ассоциацииuk
dc.subjectметафорические моделиuk
dc.titleThe language of colour as a stimulus for unconscious hedonistic associations in modern beauty product advertisinguk
dc.title.alternativeМова кольору як стимул неусвідомлених гедоністичних асоціацій у рекламі косметичних товарівuk
dc.title.alternativeЯзык цвета как стимул неосознанных гедонистических ассоциаций в рекламе косметических товаровuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГудкова, Наталія Миколаївна-
local.contributor.altauthorГудкова, Наталья Николаевна-
local.contributor.altauthorГудкова, Н. М.-
local.contributor.altauthorГудкова, Н. Н.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceApplied Linguisticsuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudkova_The language of colour_ 2016.pdf451,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.