Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Л. В.-
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2017-01-20T12:42:25Z-
dc.date.available2017-01-20T12:42:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПоліщук Л. В. Маркетингові інновації провідних брендів світу / Л. В. Поліщук, І. В. Пономаренко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 120.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4081-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleМаркетингові інновації провідних брендів світуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P120.pdf177,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.