Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, М. Б.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2017-01-20T13:06:58Z-
dc.date.available2017-01-20T13:06:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРуденко М. Б. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні / М. Б. Руденко, О. С. Євсейцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4105-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleЕтапи становлення та розвитку маркетингу в Україніuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P141.pdf180,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.