Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПруднікова, Н. В.-
dc.contributor.authorЯнковець, Т. М.-
dc.date.accessioned2017-01-23T09:57:33Z-
dc.date.available2017-01-23T09:57:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПруднікова Н. В. Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємства / Н. В. Пруднікова, Т. М. Янковець // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 150.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4114-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleБренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P150.pdf178,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.