Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРамола, М.-К. П.-
dc.contributor.authorЯренко, А. В.-
dc.date.accessioned2017-01-23T10:10:21Z-
dc.date.available2017-01-23T10:10:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРамола М.-К. П. Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством / М.-К. П. Рамола, Яренко А. В. // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 21.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleПроблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P021.pdf188,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.