Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, О. І.-
dc.contributor.authorКулак, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:03:49Z-
dc.date.available2017-01-24T10:03:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКлименко О. І. Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власності / О. І. Клименко, Н. В. Кулак // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 157.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleЗначення маркетингу на ринку інтелектуальної власностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчанняuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра приватного та публічного права (ППП)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P157.pdf182,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.