Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4157
Назва: Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Автори: Бурлака, Г. О.
Мардар, М. Р.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Бурлака Г. О. Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління / Г. О. Бурлака, М. Р. Мардар // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4157
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P034.pdf179,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.