Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4158
Назва: Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу
Автори: Коляновська, В. О.
Скрипник, М. І.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Коляновська В. О. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу / В. О. Коляновська, М. І. Скрипник // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4158
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P035.pdf176,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.