Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4188
Назва: Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компаній
Автори: Олійник, А. О.
Ковальчук, С. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Олійник А. О. Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компаній / А. О. Олійник, С. В. Ковальчук // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 51-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4188
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P051-052.pdf169,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.