Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4263
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Babushko, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T08:39:47Z | - |
dc.date.available | 2017-01-27T08:39:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Babushko S. Challenge for Ukrainian Researchers: English as a Second Language / S. Babushko // The New Educational Review: The International Scientific Journal founded by the three universities from Czech Republic, Poland and Slovac Republic. – 2016. – Vol. 44, № 2. – Wydawnictwo Adam Marszałek. - pp. 230-239. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4263 | - |
dc.description.abstract | Ukrainian researchers face the challenge of the acquisition of foreign language skills at least at B2 level. The available formal opportunities do not satisfy their needs to the full. The initiative of the Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine to organize peer-to-peer ESL and EAP courses is described and analyzed in the article in order to identify the factors which can stimulate the learning process of the specific category of adult learners. As a result, 4 groups of them were distinguished: andragogical, didactic, course and peer-to-peer principles. The conclusion was made that these principles can create an adequate theoretical and methodological basis for realizing the initiative in practice. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | Ukrainian researchers | uk |
dc.subject | peculiarities | uk |
dc.subject | English as a Second Language (ESL) | uk |
dc.subject | learning principles | uk |
dc.title | Challenge for Ukrainian Researchers: English as a Second Language | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Бабушко, Світлана Ростиславівна | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | The New Educational Review | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.identifier.source | Зарубіжні видання | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.identifier.doi | 10.15804/tner.2016.44.2.19 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
New_Educational_Review.pdf | 258,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.