Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4275
Назва: Методологія формування та нарощування рівня конкурентоспроможності підприємств
Автори: Жовновач, Р. І.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Жовновач Р. І. Методологія формування та нарощування рівня конкурентоспроможності підприємств / Р. І. Жовновач // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 92-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4275
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P092-095.pdf196,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.