Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахнарилов, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-30T13:26:28Z-
dc.date.available2017-01-30T13:26:28Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМахнарилов Ю. В. Формалізація принципу оцінки результатів навчання [Текст] / Ю. В. Махнарилов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 5 (103). - C. 24-32.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4379-
dc.description.abstractУ статті досліджено систему дидактичних принципів. Запропоновано додати до системи дидактичних принципів специфічний принцип контролю результатів навчальної діяльності. Наголошено на необхідності формалізації цього принципу у формах та методах оцінки знань студентів дистанційної форми навчання. Принцип контролю результатів навчальної діяльності реалізовано в учбових файлах, що створено засобами розповсюджених комп’ютерних програм.uk
dc.description.abstractВ статье исследована система дидактических принципов. Предложено добавить к системе дидактических принципов специфический принцип контроля результатов учебной деятельности. Отмечена необходимость формализации этого принципа в формах и методах оценки знаний студентов дистанционной формы обучения. Принцип контроля результатов учебной деятельности реализован в учебных файлах, созданных средствами распространенных компьютерных программ.ru
dc.description.abstractThe article examines the system of didactic principles. It is proposed to add to the system of the didactic principles a specific principle of control of students’ performance. An emphasis is made on the need to formalize this principle in the forms and methods of knowledge evaluation with regard to distance learning programs. The principle of learning outcomes control is implemented in the educational file created by means of standard computer programs.en
dc.languageuk
dc.subjectdidactic principleen
dc.subjectlearning activitiesen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectcontrol filesen
dc.subjectдидактический принципru
dc.subjectучебная деятельностьru
dc.subjectоценка знанийru
dc.subjectдистанционное образованиеru
dc.subjectконтрольные файлыru
dc.subjectдидактичний принципuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectоцінка знаньuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectконтрольні файлиuk
dc.titleФормалізація принципу оцінки результатів навчанняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMakhnarylov, Y. V.en
local.contributor.altauthorМахнарылов, Ю. В.ru
local.subject.sectionМодернізація освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (103)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V103_P024-032.pdf826,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.