Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.contributor.authorЯценко, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-02-01T13:12:29Z-
dc.date.available2016-02-01T13:12:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди / Н. В. Чупріна, Н. В. Яценко // ІІІ Международная научно-практическая конференция "Наука в современном мире" (19 ноября 2015 г.). Ч. 2. - К. : мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2015. - С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/441-
dc.language.isoukuk
dc.publisherАрхивариусuk
dc.subjectискусствоведениеuk
dc.titleКітч як засіб реклами проектних образів в індустрії модиuk
dc.title.alternativeКитч как средство рекламы проектных образов в индустрии модыuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationКиевuk
local.conference.date2015-11-19-
local.conference.nameНаука в современном миреuk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160125_110.pdf432,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.