Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасич, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorХарькова, Жанна Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-02-06T13:46:30Z-
dc.date.available2017-02-06T13:46:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКасич А. О. Управління конкурентними перевагами підприємства / А. О. Касич, Ж. В. Харькова // Економічний аналіз. – 2016. – Т. 25, № 2. – С. 79-85.uk
dc.identifier.issn1993-0259uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4524-
dc.description.abstractУ сучасних умовах спостерігається загострення конкурентної боротьби в усіх секторах економіки, а тому питання формування конкурентних переваг залишаються об’єктом дослідження як на рівні теорії, так і на рівні практики. Контролювати ситуацію на ринку здатні винятково ті підприємства, які системно працюють над формуванням конкурентних переваг, і оскільки цей напрям передбачає прикладення значного обсягу ресурсів, він потребує логічного обґрунтування напрямів та ефективного управління. Головна мета роботи – дослідження теоретичних та методичних підходів до управління конкурентними перевагами з урахуванням умов функціонування українських та зарубіжних підприємств. Основи теорії управління конкурентними перевагами формувались на основі праць зарубіжних вчених. Основну увагу вони зосередили на дослідженні таких питань, як теоретико-методологічні засади розвитку конкурентного середовища підприємства, взаємозв’язки між факторами конкурентоспроможності та економічної ефективності діяльності підприємства, розробки дієвого інструментарію підвищення конкурентоспроможності. Опрацювання наукової літератури дозволяє стверджувати, що на сьогодні відсутній єдиний підхід до класифікації конкурентних преваг підприємства та можливостей їх досягнення. За таких умов питання управління конкурентними перевагами залишається актуальним.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectперевагиuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectчинникиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitive factorsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectresearchuk
dc.titleУправління конкурентними перевагами підприємстваuk
dc.title.alternativeManagement competitive advantageuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKasych, Alla Oleksandrivna-
local.contributor.altauthorKharkova, Zhanna Valeriivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний аналізuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1212-5867-1-PB (2).pdf695,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.