Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/455
Назва: | Словарная тетрадь как учебно-методическое пособие при обучении русскому языку иностранных студентов экономических специальностей |
Інші назви: | A Vocabulary Notebook as a Teaching Aid in Teaching Russian Language for Foreign Students of Economic Specialtie Словниковий зошит як навчально-методичний посібник при навчанні російській мові іноземних студентів економічних спеціальностей |
Автори: | Дворянчикова, Светлана Евгеньевна |
Ключові слова: | vocabulary notebook Russian as foreign language teaching aid словарная тетрадь русский как иностранный средство обучения словниковий зошит російська як іноземна засіб навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Publishing outfit «Centre of education literature» |
Бібліографічний опис: | Дворянчикова С. Е. Словарная тетрадь как учебно-методическое пособие при обучении русскому языку иностранных студентов экономических специальностей / С. Е. Дворянчикова // Economics, science, education : integration and synergy : materials of international scientific and practical conference (Bratislava, 18-21 January 2016). : in 3 V. – V. 3. – K. : Publishing outfit «Centre of education literature», 2016. – p. 18. |
Короткий огляд (реферат): | В сообщении рассматривается словарная тетрадь как средство реализации основополагающих принципов блочно-модульного представления учебной информации: динамичности, действенности, оперативности знаний и их системы, гибкости, осознанной перспективы, разносторонности методического консультирования и паритетности. The report is described a vocabulary notebook as a means of implementing the fundamental principles of modular representation of information: agility, efficiency, responsiveness and knowledge of their systems, flexibility, and conscious perspectives, a multiplicity of methodological advice and parity. У повідомленні розглядено словниковий зошит як засіб реалізації основоположних засад блочно-модульного подання навчальної інформації: динамічності, дієвості, оперативності знань та їх системи, гнучкості, усвідомленої перспективи, різнобічності методичного консультування, паритетності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/455 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1-1.pdf | 77,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.