Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯремова, М. П.uk
dc.contributor.authorЧернявський, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-05T12:08:39Z-
dc.date.available2016-02-05T12:08:39Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯремова М. П. Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини / М. П. Яремова, К. В. Чернявський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 292-295.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/500-
dc.description.abstractВиявлено специфіку сприйняття людиною інформації, її привернення уваги до рекламного повідомлення з використанням шрифтових композицій. Проаналізовано співвідношення реакції споживача на естетичний вигляд шрифтів, спрощених форм у різних їх варіаціях. Основний акцент зроблений на аналізі ключових моментів захоплення уваги. Узагальнено основні дані про властивості сприйняття зором зображень і тексту, що на практиці складають необхідні основоположні принципи вдалого дизайну. Виявлено залежність впізнавання образів від закладених у свідомості стереотипів, з якими порівнюються дані, отримані зором. Досліджено методи комбінації змістовного тексту із ілюстраціями, його спрощення на основі сучасних поглядів споживача із врахуванням можливих тенденцій в майбутньому. При опрацюванні проблематики побудови дизайну шрифтових композицій знайдено шляхи задоволення естетичного ідеалу дійсних потреб людини за допомогою наукової методології і знань з впливу на психофізіологічний стан людини.uk
dc.languageuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjecthuman psychophysiologyen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectstereotypical perceptionen
dc.subjecttypographyen
dc.subjectfont designen
dc.subjecttexten
dc.subjectinfluence on consciousnessen
dc.subjectattention of the consumer’s attentionen
dc.subjectsimplifying of shapesen
dc.subjectрекламаru
dc.subjectпсихофизиология человекаru
dc.subjectграфический дизайнru
dc.subjectстереотипное восприятиеru
dc.subjectтипографикаru
dc.subjectшрифтовые композицииru
dc.subjectтекстru
dc.subjectвлияние на сознаниеru
dc.subjectвнимание потребителяru
dc.subjectупрощение формru
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпсихофізіологія людиниuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectстереотипне сприйняттяuk
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectшрифтові композиціїuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectвплив на свідомістьuk
dc.subjectувага споживачаuk
dc.subjectспрощення формuk
dc.titleСпецифіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людиниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYaremova, M. P.en
local.contributor.altauthorЯремова, М. П.ru
local.contributor.altauthorЧернявский, К. Вru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (86)uk
local.source.seriesСерія "Технічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V86_P292-295.pdf248,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.