Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYesipov, А.-
dc.contributor.authorBarsukova, М.-
dc.contributor.authorBorolis, Inna-
dc.date.accessioned2017-02-22T08:59:41Z-
dc.date.available2017-02-22T08:59:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBarsukova M. The psychological role of colours in marketing / M. Barsukova, A. Yesipov, І. Borolis // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 324.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5014-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleThe psychological role of colours in marketinguk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P324.pdf166,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.