Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorЄвдоченко, В. А.uk
dc.contributor.authorЛугиня, Р. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-05T12:16:01Z-
dc.date.available2016-02-05T12:16:01Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Аналіз господарської діяльності підприємств в сучасних умовах на прикладі ТОВ "ВЕНБЕСТ" / Н. В. Геселева, В. А. Євдоченко, Р. О. Лугиня // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 95-101.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/511-
dc.description.abstractРозроблені механізми удосконалення управлінської та стратегічної діяльності ТОВ «ВЕНБЕСТ» в сучасних умовах. Визначено основні показники надійності та стабільності охоронних установ, SWOT-аналіз для визначення слабких та сильних сторін підприємства, побудований бізнес-план в середовищі Project Expert. Систематизовано підходи зростання конкурентоспроможності та підвищення ефективності роботи охоронного підприємства в кризовий період. Представлено підходи щодо підтримання стабільної та ефективної роботи підприємства в нестабільних умовах. Проведене дослідження фінансової стійкості і стабільності дозволяє визначити конкурентні позиції охоронної фірми на ринку послуг та розробити стратегії розвитку підприємства.uk
dc.languageuk
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectstrategies of development of enterpriseen
dc.subjectprofitabilityen
dc.subjectfinancial designen
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectстратегии развития предприятияru
dc.subjectрентабельностьru
dc.subjectфинансовое моделированиеru
dc.subjectбизнес-планru
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегії розвитку підприємстваuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectфінансове моделюванняuk
dc.subjectбізнес-планuk
dc.titleАналіз господарської діяльності підприємств в сучасних умовах на прикладі ТОВuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorYevdochenko, V. A.en
local.contributor.altauthorLuhynia, R. O.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorЕвдоченко, В. А.ru
local.contributor.altauthorЛугиня, Р. О.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (87)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V87_P095-101.pdf398,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.