Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабушко, С. Р.-
dc.contributor.authorСоловей, Л. С.-
dc.date.accessioned2017-02-28T13:42:45Z-
dc.date.available2017-02-28T13:42:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБабушко С. Р. Маніфест освіти дорослих у 21 столітті: нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європі / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" : зб. наук. пр. – Додаток 3 до вип. 36, т. ІV (20) : Тематичний випуск "Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (у рамках VІ Міжнародного фестивалю “Світ психології”)". – К.: Гнозис, 2016. – С. 116-123.uk
dc.identifier.isbn978-966-2760-35-4uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5180-
dc.description.abstractУ статті висвітлено досвід європейських неурядових громадських організацій у неформальній освіті дорослих на прикладі Європейської асоціації освіти дорослих (ЄАОД); проаналізовано та виокремлено п'ять напрямів її діяльності; здійснено також стислий огляд новоствореного ЄАОД документу «Маніфесту освіти дорослих у 21 столітті», в якому відображено переваги неформальної освіти дорослих та окреслено напрями її розвитку.uk
dc.description.abstractВ статье представлен опыт европейских неправительственных общественных организаций на примере Европейской ассоциации образования взрослых (ЕАОВ): проанализированы и определены пять основных направлений ее деятельности; предложен краткий обзор разработанного ЕАОВ нового документа «Манифеста образования взрослых в 21 веке», в котором отражены преимущества неформального образования взрослых и определены пути его развития.uk
dc.description.abstractAdult education is becoming more important in the life of any modem society. Nevertheless, governmental and policy making bodies do not realize to the full the potential o f adult learning, especially the nonformal one. Non-governmental organizations try to change the current situation and promote adult learning on European and national levels. A similar situation can be observed in Ukraine. There are a lot of public non-governmental educational organizations dealing with adult learning. But most of them are newly created. They need to know what directions they should go and what priorities they should have in their activities. The objective of the publication is to investigate the directions in the activity of such an organization in Europe and the legal documents it uses in its activities. It is achieved through analyzing the activity of European Association of Adult Education (EAEA). It is considered the voice ofnon-formai adult education in Europe.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнеформальна освіта дорослихuk
dc.subjectєвропейська асоціація освіти дорослихuk
dc.subjectнапрями діяльностіuk
dc.subjectперевагиuk
dc.subjectманіфестuk
dc.subjectнеформальное образование взрослыхuk
dc.subjectевропейская ассоциация образования взрослыхuk
dc.subjectнаправления деятельностиuk
dc.subjectпреимуществаuk
dc.subjectманифестuk
dc.subjectnon-formal adult educationuk
dc.subjecteuropean association of adult educationauk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectadvantagesuk
dc.subjectmanifestouk
dc.titleМаніфест освіти дорослих у 21 столітті: нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceГуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди"uk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170227_105.pdf645,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.