Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBabushko, Svitlana-
dc.date.accessioned2017-02-28T13:44:08Z-
dc.date.available2017-02-28T13:44:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBabushko S. Adult educators or adult teachers? (the search for an adequate term) / S. Babushko // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 1 (12). – С. 17-25.uk
dc.identifier.isbn978-617-640-308-1uk
dc.identifier.issn2308-6386uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5181-
dc.description.abstractThe role of an adult learner has always been in the focus of the researchers while little attention has been paid to people working with adult learners. It has led to the existence of a wide range of terms denoting these people. The important question of corresponding terminology has been touched in the article. There have been selected the most frequently used terms in the scientific educational literature in English and in Russian and Ukrainian. Their meanings are not identical. The author has analyzed their definitions and identified the reasons of choosing this or that term. It has been established that the choice of the term depends on the role the person plays in adult learning process and on its emphasizing by scholars. There have also been found out the advantages and disadvantages of their use. The received data has been summarized in the table. The further perspectives of the research in this field have been pointed out.uk
dc.description.abstractРоль дорослого, що навчається, завжди перебувала у фокусі уваги науковців, при цьому роль педагога залишалася поза колом наукових інтересів дослідників. Це привело до існування великої кількості термінів, що позначають осіб, які працюють з дорослими учнями. Стаття присвячена вирішенню цього важливого питання – пошуку відповідної термінології. З англомовної, російськомовної та україномовної науково-педагогічної літератури було вибрано найбільш частотні терміни, що позначають особу, яка працює з дорослими учнями. Автор проаналізував їх дефініції та визначив причини вживання різних термінів. Також було з'ясовано переваги та недоліки вживання того чи іншого терміну. Отримані дані було систематизовано у таблицю. Було окреслено перспективи подальших наукових розвідок у цій галузі.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectadult educatoruk
dc.subjectadult teacheruk
dc.subjectdefinitionsuk
dc.subjecttermsuk
dc.subjectadvantagesuk
dc.subjectdisadvantages o f the useuk
dc.subjectедукатор дорослихuk
dc.subjectучитель дорослихuk
dc.subjectвизначенняuk
dc.subjectтерміниuk
dc.subjectперевагиuk
dc.subjectнедоліки використанняuk
dc.titleAdult educators or adult teachers? (the search for an adequate term)uk
dc.title.alternativeЕдукатор дорослих чи учитель дорослих? (у пошуках відповідного терміну)uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБабушко, С. Р.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceОсвіта дорослих: теорія, досвід, перспективиuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170227_106.pdf599,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.