Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorД'яченко, Д. О.-
dc.contributor.authorБлохін, О. Л.-
dc.date.accessioned2017-03-13T08:27:36Z-
dc.date.available2017-03-13T08:27:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationД'яченко Д. О. Математична модель організації рекламної кампанії / Д. О. Д'яченко, О. Л. Блохін // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 2 : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 218.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5368-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleМатематична модель організації рекламної кампаніїuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут інженерії та інформаційних технологійuk
local.subject.departmentКафедра прикладної фізики та вищої математикиuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМехатроніка, комп’ютерні системи, метрологія та інноваційні технології в машинобудуванніuk
local.conference.subsectionВища математикаuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V2_P218.pdf410,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.