Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5390
Назва: Порівняльний аналіз якості виконання студентами алгоритмічних, концептуальних та графічних хімічних задач
Інші назви: Comparative study of students’ performances in solving of algorithmic, conceptual and graphic chemical tasks
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: викладання хімії
алгоритмічні завдання
концептуальні завдання
графічні завдання
chemistry teaching
algorithmic tasks
conceptual tasks
graphic tasks
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Деркач Т. М. Порівняльний аналіз якості виконання студентами алгоритмічних, концептуальних та графічних хімічних задач / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М.П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2011. – Вип. 96. – С. 70–81.
Source: Наукові записки
Короткий огляд (реферат): Дослідження проведено з метою визначення успішності студентів під час розв’язання хімічних задач, представлених у різному вигляді: концептуальному, алгоритмічному і графічному. За результатами статистичного аналізу експериментальних даних встановлено наявність сильного кореляційного зв’язку між якістю виконання концептуальних і алгоритмічних задач, а також існування дещо слабшої кореляції між виконанням, з одного боку, алгоритмічних та концепуальних задач, а з другого – графічних задач. Показано, що більшість студентів найгірше розв’язувала графічні завдання, що свідчить про необхідність посилення навчання в цьому напрямку.
The paper goal is to determine students’ performances in solving of chemical tasks presented in different forms, such as conceptual, algorithmic and graphic. A strong correlation between the quality of performance of conceptual and algorithmic tasks was determined by means of statistical analysis of the experimental data. A slightly weaker correlation was also found to exist between, on the one hand, algorithmic and conceptual tasks, and, on the other hand, graphic tasks. In most cases students were shown to exhibit worse performance in solving of graphical tasks that gives evidence to the necessity of enhancing of instruction in this direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5390
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2310-371X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2011(96)_ukr.pdfОсновна стаття517,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.