Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-13T08:48:43Z-
dc.date.available2017-03-13T08:48:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Тип інтелекту як фактор успішності засвоєння хімічних знань в умовах інформатизації / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2011. – Вип. 97. – С. 44–56.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5391-
dc.description.abstractВстановлено існування статистично значимих кореляцій деяких інтелектуальних параметрів студентів з їх успішністю у навчанні хімії з використанням мультимедійних презентацій. Підхід, викладений у статті, можна застосовувати для аналізу ефективності та відпрацювання методик викладання, орієнтуючись на групи студентів, виділені за: індивідуальними характеристиками інтелекту; сумарним балом інтелекту та рівнем базових знань на початку навчання.uk
dc.description.abstractStatistically significant correlations between some parameters of students’ intelligence and their success in chemistry learning with the use of multimedia presentations were found to exist. The approach described in the article, can be used to analyze the efficiency and to work through the teaching methods, focusing on the student groups selected by individual characteristics of intelligence, intelligence total score and the level of basic knowledge at the beginning of learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвикладання хіміїuk
dc.subjectтип інтелектуuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectteaching of chemistryuk
dc.subjecttype of intelligenceuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.titleТип інтелекту як фактор успішності засвоєння хімічних знань в умовах інформатизаціїuk
dc.title.alternativeIntelligence type as a factor of success of chemistry learning under informatisation conditionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2011(97)_ukr.pdfОсновна стаття359,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.