Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1014] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1014
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2024Market Research of the Ukrainian Dairy Industry MarketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Smolsky, Maxim
жов-2024Market research of the Ukrainian sweets marketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Savochenko, Maria
21-кві-2025Теоретико-правові засади та практичне застосування спеціальних знань у протидії економічній злочинностіОрел, А. М.; Чумаков, Д. Д.; Веріженко, О. С.
2025Вплив органічних добрив на економіку фермерських господарств.Орел, А. М.; Орел, В. М.
2023Бренд-комунікаціїІванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.; Євсейцева, О. С.; Іванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.
2024Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку УкраїниЄвсейцева, Олена Сергіївна; Толчінін-Бурунський, Євгеній С.
2025Екологічна конкурентоспроможність як основа планування маркетингу відносин у сучасному бізнесіОрел, Анна Миколаївна; Котвицький, Антон Юрійович; Нужний, Андрій Васильович
2025Тактичне планування та управління маркетингом ІТ-продуктівОрел, Анна Миколаївна; Снігур, Василь Михайлович; Кравченко, Сергій Юрійович
2025Фінансові стратегії та організація внутрішньовиробничих відносин в умовах антикризового функціонування підприємствОрел, Анна Миколаївна; Заярний, Максим Юрійович; Бібік, Олександр Максимович
2024Організація та управління стратегічним розвитком підприємства на основі програмно-цільового підходу в маркетингуОрел, Анна Миколаївна; Камнев, Олег Олександрович; Манжула, Владислав Олегович
3-кві-2025Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовищаОрел, А. М.; Рабчук, С. В.
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineБебко, Світлана Вікторівна; Євсейцева, Олена Сергіївна; Матренок, Нікіта Романович
2024Інвестиційне забезпечення та організаційно-економічне управління ресурсами підприємств оборонної промисловості України в умовах воєнного стануОрел, Анна Миколаївна; Майстат, Юрій Валерійович; Якубаш, Олександр Васильович
15-лис-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
15-лис-2024Трансформації процесу співпраці та перспективи розвитку бізнесу в УкраїніНечитайло, А. Ю.; Євсейцева, О. С.
15-лис-2024Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатківЛоскутова, А. Г.; Бебко, С. В.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2024Market analysis of the renewable energy market of Ukraine in the context of changes in financial and economic processesHnatenko, Iryna; Bebko, Svitlana; Ievseitseva, Olena; Kvita, Halyna; Zos-Kior, Мykola
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineIevseitseva, Olena; Bebko, Svitlana; Matrenok, Nikita
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1014