Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [993] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 993
Дата випускуНазваАвтор(и)
чер-2024Research and creative activity in the design field intersections of science, art, and engineeringGryshchenko, Ivan; Yezhova, Olga; Pashkevich, Kalina; Biryukova, Yulia
2024Використання відео як інструмент у маркетингуМулява, Х. С.; Євсейцева, О. С.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2024Статистичний аналіз хлібобулочних виробівШіковець, К. О.; Кошова, О. О.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2024Facebook як рекламний інструмент для бізнесуШіковець, К. О.; Калімбет, І. А.
2024Визначення основних проблем та перспектив маркетингу на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Кулик, В.
2024Цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингуЄвсейцева, О. С.; Смольський, М. Р.
2024Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізаціїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 993