Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізаціїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2024Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингуШіковець, К. О.; Мельник, М. О.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2023The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise's competitivenessIevseitseva, Olena; Mihalatii, O.
2023The innovative marketing management systems in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Kaznodii, V.
2023The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Holovachov, I.
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2024The challenges of biogas production in the context of post-war recoveryBebko, S.
2024The importance of the recognition procedure for joining the European higher education areaBebko, S.
2024Стійкість та незламність позицій торгово-виробничої групи компаній "Текстиль-Контакт" – лідера вітчизняної індустрії модиГрищенко, І. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.; Остапенко, Н. В.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
2023Інноваційний маркетинговий інструментарій підприємств легкої промисловостіШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2023Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послугСубот, Т. П.; Євсейцева, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 998