Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28766
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологій
Інші назви: Improving marketing communication policy based on the use of Internet technologies
Автори: Євсейцева, Олена Сергіївна
Кринін, Гліб Валерійович
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетингові комунікації
інтернет-технології
competitiveness
marketing communications
Internet technologies
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кринін Г. В. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологій : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Г. В. Кринін ; наук. кер. О. С. Євсейцева, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Кринін Г. В. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологій – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологій. У роботі розглянуто теоретичні засади маркетингової комунікаційної політики, її сутність, функції, інструменти та значення в умовах сучасного ринку. Визначено ключові підходи до формування комунікаційної політики, її роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Проведено оцінку ефективності поточних комунікаційних інструментів, виявлено сильні та слабкі сторони маркетингової стратегії компанії, а також визначено вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на її реалізацію. Описано заходи для підвищення ефективності цифрового маркетингу, зокрема впровадження соціальних мереж, SEO-оптимізації та розширення присутності бренду в онлайн-середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28766
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Krynin__Evseitseva.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.