Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.-
dc.contributor.authorОсипчук, М. В.-
dc.contributor.authorОсадча, А. М.-
dc.date.accessioned2017-03-15T13:59:23Z-
dc.date.available2017-03-15T13:59:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБистрякова В. Н. Логотип у рекламі / В. Н. Бистрякова, М. В. Осипчук, А. М. Осадча // Європейські перспективи. – 2017. – № 1. – С. 160-166.uk
dc.identifier.issn2519-2299uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5500-
dc.description.abstractВ статье в рамках маркетингового и дизайнерского дискурса рассмотрены особенности использования логотипов в рекламной деятельности. Рассмотрены исторические истоки логотипов. Выявлены отдельные научные дефиниции термина «логотип». Проанализированы классификационные схемы и функции логотипов в рекламе. Исследована история успеха логотипа компании Apple. Оценена роль логотипов в политической рекламе.uk
dc.description.abstractУ статті в рамках маркетингового й дизайнерського дискурсу розглянуті особливості використання логотипів у рекламній діяльності. Розглянуті історичні витоки логотипів. Виявлені окремі наукові дефініції терміну «логотип». Проаналізовані класифікаційні схеми та функції логотипів у рекламі. Досліджена історія успіху логотипу компанії Apple. Оцінена роль логотипів у політичній рекламі.uk
dc.description.abstractIn the article within the framework of marketing and designer discourse the features of the use of logotypes are considered in advertisement activity. The historical sources of logotypes are considered. Separate scientifi c defi nitions of term are educed «logotype». Classifi cation charts and functions of logotypes are analyzed in an advertisement. History of success of logotype of company Apple is investigational. The role of logotypes is appraised in a political advertisement.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectтоварний знакuk
dc.subjectграфікаuk
dc.subjectшрифтuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламна практикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectкорпораціяuk
dc.titleЛоготип у рекламіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЄвропейські перспективиuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170314_301.pdf468,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.