Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролов, І. В.uk
dc.contributor.authorГарбуза, Ю. О.uk
dc.contributor.authorПашкевич, К. Л.uk
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.uk
dc.date.accessioned2017-03-22T13:52:36Z-
dc.date.available2017-03-22T13:52:36Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV [Текст] / І. В. Фролов, Ю. О. Гарбуза, К. Л. Пашкевич, М. В. Колосніченко // Легка промисловість. - 2016. - № 4. - C. 18-26.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593-
dc.description.abstractПроведено порівняльну характеристику відомих вітчизняних брендів та досліджено чинники їх успіху, розглянуто питання загальної тенденції розвитку модних брендів одягу в Україні та проблеми, що постають перед сучасними дизайнерами. На основі проведених досліджень систематизовано алгоритми функціонування і розвитку українських брендів за сучасних економічних умов, виявлено чинники успішного розвитку бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV.uk
dc.description.abstractThe comparative characteristics of famous domestic brands and their success factors were examined. The general trend of Ukrainian fashion brands was considered, as well the problems facing modern designers. Through the example of brand FROLOV.en
dc.languageuk
dc.subjectbrandingen
dc.subjectfashion branden
dc.subjectfashion designeren
dc.subjectukrainian fashion industryen
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбренд модного одягуuk
dc.subjectдизайнер одягуuk
dc.subjectукраїнська фешн-індустріяuk
dc.titleДослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOVuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorFrolov, I. V.en
local.contributor.altauthorGarbuza, Yu. O.en
local.contributor.altauthorPashkevich, K. L.en
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M. V.en
local.sourceЛегка промисловістьuk
local.source.number№ 4uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_4_2016_P_018-026.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.