Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніЯренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.
2015Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності брендуЯренко, А. В.; Бутенко, А. В.
2015Особливості маркетингу в сільськогосподарському секторі економіки УкраїниЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2015Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенніЧубукова, О. Ю.; Колтко, Ю. Ю.
2015Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємствіЧубукова, О. Ю.; Гриппа, І. К.
2015Основні тренди контент-маркетингу на теперішній час в УкраїніЧубукова, О. Ю.
2023Networking based learning in higher education and beyond: insights from the Erasmus+ VEHUB4YOU projectCherniavska, Olena
2023Cooperation of higher education institutions within the framework of international grantsBebko, S.
2023Advancing innovation, global education and interconnection: virtual exchanges in higher education and youth supported by Erasmus+ VEHUB4YOU projectCherniavska, Olena; Bayramov, Sh.; Shmygol, N.; Järvis, M.; Cherniavska, Oleksandra; Ruto, P.
2023Маркетингові вектори управління державним та комунальним майномХарлім, В. М.
2023Трансформація маркетингових комунікацій під час війни та їх післявоєнний розвитокГалстян, М. А.
2023Використання інструментів маркетингових комунікацій в ІПСОНіколаєв, Микола
2023Забезпечення маркетингового комплексу малого підприємництваПотєхіна, М. П.
2023Requirements and principles of digitalization of the management and educational process of higher education institutions of UkraineYevseitseva, Olena; Lebediev, M.
2023Цифрові комунікації та соціальні медіа як інструмент сучасного нейромаркетологаГородецький, Ю. Д.
2023Моделювання бізнес-рішень в маркетингуШіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2023Застосування хмарних технологій в маркетингуКвіта, Г. М.; Головачов, І. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 998