Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2015Маркетинг у банківській сферіЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2015Оцінка якості та конкурентоспроможності продукції підприємстваЯренко, А. В.; Юрченко, О. С.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 998